loading...
مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه
کانال تخصصی درسخونه



برای اولین بار در ایران
فیلم های صفحه به صفحه
کتاب های پایه های اول تا ششم با
حجم بسیار کم اما با کیفیت
#توجه:دیگه نگران تموم شدن بسته های اینترنت تون نباشید
روی عکس زیر کلیک کنید



محمد عشریه بازدید : 2030 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (3)

 

سلام دوستان

به سایت "بچه های مدیریت صنعتی دانشگاه مازندران ورودی 90 " خوش اومدین

امیدوارم بتونیم در کنار هم لحظات خوشی رو سپری کنیم...

راستی تا یادم نرفته بهتون بگم اگه میخواین از تمامی امکانات اینجا بهره مند شید پس بزن لایکووو... بیا همی الان از اینجا عضو شو...

هر چی تو زمینه مدیریت باشه من هستم تا جایی ک می تونم سعیمو می کنم فقط با یه ندااااا.....

در پایان هم یه سخن زیبا از استاد پناهی:

 

گناه شیرین است...       

به ما می گفتند: نباید پپسی بخورید،گناه دارد!!!

وقتی به تهران آمدم، اولین کاری که کردم از یک دستفروش یک پپسی گرفتم.

درش تالاب صدا کرد و باز شد.

بعد که خوردم دیدم خیلی شیرین است.

آن روز نتیجه گرفتم که گــناه خیلـــی شیـــرین است. روحش شاد

 


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تئوری مدیریت به روش کدینگ در تاریخ 1392/04/06 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام پورشفیع هستم مدرس کدینگ تئوری مدیریت
با هم تبادل لینک کنیم

این نظر توسط mahin در تاریخ 1392/03/03 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی زیبا بود...
دنبال کتاب معارف اسلامی1 بودم که اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم وبلاگ خیلی جالبی دارین امیدوارم موفق باشید.
پاسخ : سلام
مر30 از لطفتون.
بازم تشریف بیارید

این نظر توسط مرتضی شباهنگ در تاریخ 1392/01/06 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک میکنی؟
پاسخ : سلام .. با سایت های دارای رتبه زیر 5 هزار تبادل خواهیم کرد .. موفق باشین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 626
  • کل نظرات : 634
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2160
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,504
  • بازدید ماه : 4,499
  • بازدید سال : 41,601
  • بازدید کلی : 7,757,416