loading...
مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه
کانال تخصصی درسخونه



برای اولین بار در ایران
فیلم های صفحه به صفحه
کتاب های پایه های اول تا ششم با
حجم بسیار کم اما با کیفیت
#توجه:دیگه نگران تموم شدن بسته های اینترنت تون نباشید
روی عکس زیر کلیک کنید



محمد عشریه بازدید : 1627 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

عنوان فایل : سوالات آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت 91 + کلید سوالات

فرمت فایل : pdf

حجم فایل: 4.2 مگابایت

منبع : مدرسان شریف



برای دانلود به " ادامه مطلب " مراجعه نمایید :


محمد عشریه بازدید : 781 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)
دانشگاه : دبیرستان 

دانشجو : دانش آموز

استاد : آقا/خانم دبیر

 کنفرانس : آن را میتونیم بدون استرس ارایه بدیم

آنتخاب واحد: برنامه هفتگی دوران دبیرستان( اجبار واحد)

بچه ها اگه چیز دیگه ای به ذهنتون میرسه بگین! 

 

نوشته محـــــمد عشــــــــــــــــــــریه

محمد عشریه بازدید : 605 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)


ایسنا- بنا بر گزارش‌هاي رسيده، تعداد تلفن‌هاي آندرويدي كه روزانه توليد مي‌شوند، نسبت به نوزاداني كه هر روز در زمين متولد مي‌شوند، بيش‌تر است.

رابرت کينسل، مدير جهاني مشارکت محتوا در يوتيوب، اعلام كرد كه در ماه دسامبر سال گذشته 700 هزار گوشي آندرويد به‌طور روزانه فعال شده است و اين در حالي است كه به گزارش سازمان ملل، حدود300 هزار نوزاد به‌طور روزانه در جهان متولد مي‌شوند.

محمد عشریه بازدید : 855 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

واژه sampling که در لغت به معنای نمونه گیری و یا مزه کردن است ، در حرفه ما با کاروان های تبلیغاتی ، ارائه اشانتیون های رایگان از محصول ، لباس ها و آدمک های تبلیغاتی و بکار بردن تکنیک های جدید تبلیغاتی جهت فرهنگ سازی برای ترویج استفاده عموم مردم از محصول مورد نظر و افزایش محبوبیت یک برند ، در جهت بهره برداری طولانی مدت در آینده ای پیش بینی شده ، همراه است.

به عبارتی ساده تر زمانی که محصول جدید و نا آشنایی به بازار عرضه می شود و یا مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد با ارائه نمونه های کوچکتر از این محصول بصورت رایگان و آشنا کردن مردم با مزایای آن محصول ، آنها برای خرید تشویق کرده و یا حتی هُل می دهیم .


برای مطالعه کامل متن به" ادامه مطلب" مراجعه کنید:

محمد عشریه بازدید : 794 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)


بدون شک همه ما تاکنون دچار این دوره ها شده ایم. بر اثر فشار زیاد در کاری، کلا از زندگی، کار، روابط اجتماعی و همه چیز دل زده، ناراحت و بی علاقه می شویم. به این حالت در اصطلاح بریدن یا برن اوت (burnout) می گوییم.

دقیقا مانند ماشینی پس از گاز دادن فراوان، موتورش منفجر شود. مانند راکتوری که بر اثر فشار آوردن به آن مانند چرنوبیل منفجر شود. مانند طنابی که بر اثر فشار بیش از حد پاره شود. مانند عزیز پشت کنکوریی که پس از درس خواندن فراوان ناگهان دو هفته مانده به کنکور همه چیز را رها می کند.

در این حالت انسان با اینکه می داند باید بیشتر از همیشه کار کند و فشار بیشتری را تحمل کند، اما چون برن اوت کرده، همه چیز برایش بی اهمیت می شود و همه چیز را کنار می گذارد و بدتر از همیشه کار می کند. البته ممکن است او برای همیشه از آن کار زده شود و عطای آینده آن شغل را به لقایش ببخشد. اما معمولا پس از مدتی همه به کار برمی گردند. همه ما بارها با چنین شرایطی مواجه شده و می شویم. این اتفاق کاملا طبیعی است. اما چیزی که یک کارمند عالی را از یک کارمند خوب و یک پشت کنکوری عالی را از یک پشت کنکوری خوب متمایز می کند، مدت زمان سریعتر برگشت به حالت عادی و تعداد کمتر این برن اوت ها است.

همان طور که گفتیم، بسیاری از ما هر چند وقت یک بار دوره های کوچکی از برن اوت را تجربه می کنیم و پس از گذراندن هر کدام از آنها کمی قوی تر و پوست کلفت تر می شویم. در این مقاله به بررسی حالت شدید (و خانمان برانداز) برن اوت می پردازیم و راه های مقابله، و رهایی از آن را معرفی کنیم. در آخر مطلب نیز اشاره کوتاهی به برن اوت های خفیف می کنیم.



برای مطالعه کامل متن به " ادامه مطلب " مراجعه نمایید :

محمد عشریه بازدید : 712 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

آیا تا به حال توجه کرده اید که در هر فرهنگی تمایل براین است که اطراف خودمان را برای پیدا کردن راهبر جستجو کنیم ؟ این یک ضعف است . آیا زمان آن فرا نرسیده است که درون خودمان را جستجو کنیم تا ببینیم چگونه در قرن بیست ویکم می توانیم خود راهبری باشیم که می­خواهیم و به آن نیاز داریم ؟



برای مطالعه کامل متن به " ادامه مطلب " مراجعه نمایید :

تعداد صفحات : 90

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 626
  • کل نظرات : 634
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2160
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,546
  • بازدید ماه : 4,541
  • بازدید سال : 41,643
  • بازدید کلی : 7,757,458